Tarkett, The ultimate flooring experience

Inovacije

Pristup inovacijama koji Tarkett Grupa ima teži da maksimalno iskoristi intimnost naših klijenata i tržišta, kao i naše znanje o proizvodima, materijalima, industrijskim procesima i naprednom istraživanju i dizajnu, da bi ponudila rešenja za podne obloge koja stvaraju izvanrednu vrednost za klijente na održiv način.Tehničke inovacije u ovim oblastima nisu samo sredstvo za izdvajanje od konkurencije i dobijanje prednosti, nego i pomažu kompaniji Tarkett da podstakne unapređenje standarda za performanse u čitavoj industriji.

Danas Tarkett zapošljava 150 ljudi u svom sektoru za istraživanje i razvoj, raspoređenih u svom međunarodnom centru za istraživanje i razvoj u Vilcu u Luksemburgu i 24 regionalna centra i laboratorije za ispitivanje u više od 10 zemalja.

Da bismo ubrzali tempo uvođenja inovacija, koristimo znanje svojih zaposlenih, spoljne resurse za istraživanje i razvoj (univerzitete, privatne istraživačke laboratorije…), kao i strateška partnerstva s ključnim dobavljačima i druge lidere u industriji.

Tarkett se oslanja na tri pokretača inovacija:

Ekološki dizajn (Cradle to Cradle®, analiza životnog ciklusa)

Naš ekološki pristup dizajnu usmeren je na 4 faze životnog ciklusa proizvoda koje odgovaraju sadašnjim i budućim potrebama i životnim stilovima klijenata:

  • Odabir dobrih materijala prilikom osmišljavanja proizvoda, stvarajući nove formulacije zasnovane na materijalima koji su bezbedniji za ljude i životnu sredinu i koji mogu da uđu u tehnički ili biološki ciklus.
  • Odgovorna upotreba resursa u Tarkett-ovom poslovanju, optimalizujući i smanjujući potrošnju vode, energije, sirovina i izbegavajući stvaranje otpada.
  • Obezbeđivanje dobrobiti i zdravlja tokom upotrebe i održavanja proizvoda.
  • Reciklaža s ciljem eliminacije otpada i ponovne upotrebe na kraju upotrebnog veka proizvoda, obezbeđujući time pristup po sistemu zatvorenog kola.

Na taj način Tarkett je nedavno realizovao nekoliko velikih ekoloških inovacija, snižavajući nivoe VOC emisija svog asortimana vinila 10 do 100 puta ispod evropskog standarda, a razvija i nove asortimane vinila koji se proizvode s plastifikatorima bez ftalata u 2014.

Modularna rešenja u korist klijenata

Neprestano smo usmereni na unapređenje vrednosti koje klijenti dobijaju kroz modularna rešenja za podne obloge. Modularnost čini da podne obloge budu lakše za ugradnju i zamenu. Ona takođe omogućava našim klijentima da češće menjaju podne obloge, s manje vremena provedenog u zastoju i nude veći izbor kako se trendovi u dekoracijama i dizajnu razvijaju. U tom kontekstu, Tarkett je lansirao dve nove LVT kolekcije (kolekcije luksuznih vinilskih ploča), 'iD Selection' i 'iD Inspiration' u 2012, nudeći bezgraničan izbor pomoću kombinacija boja i tekstura.

Vodeća pozicija u pogledu procesa za konkurentan položaj na tržištu

Tarkett neprestano poboljšava i razvija nove procese da bi održao vodeću poziciju u industriji, podstakao operativnu izvrsnost i smanjio uticaj na životnu sredinu. Inovacije omogućavaju Tarkett-u da prilagodi svoje proizvodne procese i procese u lancu snabdevanjanovim trendovima, kako u dizajnu podnih obloga, tako i u kupovini, nudeći modularna rešenja, prilagođene količine, brzo odgovaranje na porudžbine, isporuku na vreme, kvalitet i ekonomičnost. Koristimo znanje svoje interne mreže za istraživanje i razvoj, ali isto tako tražimo nove ideje putem svoje mreže spoljnih partnera, a sarađujemo i s prestižnim univerzitetima širom sveta.

Tarkett je takođe ostvario i dugoročna partnerstva s prestižnim univerzitetima i privatnim istraživačkim laboratorijama, kao i sa strateškim dobavljačima i industrijskim liderima iz različitih sektora. Na taj način Grupa preuzima aktivnu ulogu u organizacijama širom sveta koje postavljaju standarde s ciljem poboljšanja industrijskih performansi.