4 moderna i inspirativna načina za kombinaciju boja, tekstura i formata podova u hotelima i restoranima

Sledite jasnu putanju

Gosti u hotelima i restoranima vole lako i jednostavno iskustvo, mogućnost da se sami snađu u prostoru a da se pritom ne izgube i nemaju potrebu da pitaju za put. Izbor drugačijeg poda radi označavanja putanje kroz vašu prodavnicu ili restoran, kao što je na primer staza ili atraktivna kombinacija boja i oblika u podu, predstavlja idealan način da usmerite vaše goste i posetu vašoj prodavnici ili restoranu učinite prijatnim iskustvom. Kreiranje putanja i mesta na koja treba obratiti posebnu pažnju zahvaljujući kontrastu između različitih podnih materijala takođe može stvoriti snažnu dizajnersku poruku i dati dodatnu prepoznatljivost vašem brendu.

Ispričajte vašu priču

Brendovi pričaju priču, a to je priča o njihovim proizvodima i ljudima koji ih stvaraju. Brendovi pre svega prodaju doživljaj. Robne kuće, prodavnice ili restorani za brendove predstavljaju sjajnu priliku da svoje kupce uključe u tu priču, a dizajn enterijera itekako može doprineti u tome. Bez obzira na to da li vaš brend crpi inspiraciju iz npr. prirode, putovanja, inovacija ili umetnosti, izbor i mešanje pravih podnih materijala i boja može učiniti iskustvo vaših mušterija manje ili više posebnim. 

Igrajte se bojama

Boje brendovima donose lični pečat, a kupcima nude neposredniji i emotivniji doživljaj brenda. Izaberite boje koje najviše pristaju priči koju želite da ispričate. Na primer, boje ostavljaju snažan utisak na raspoloženje vaših mušterija: upotrebite narandžastu da biste podstakli apetit, zelenu da biste ih umirili, žutu da biste u njima probudili energiju, plavu da biste ih inspirisali. Mešanje različitih svetlih boja na podovima može pomoći u stvaranju atmosfere prožete energijom. Pre svega, boje će pomoći vašim kupcima da upamte vaš brend. 

Zadržite vaše kupce

Prodavnice, restorani ili poslovni prostori poseduju različite zone. Upotreba različitih podnih materijala kao što su tepisi za ove posebne zone može pomoći kupcima da ih identifikuju i učine iskustvo prijatnijim. Takođe, može privući kupce u konkretne prostore gde ste postavili određene proizvode ili jednostavno stvoriti modernu i prijatnu atmosferu zahvaljujući kombinaciji drveta, laminata ili LVT podova.