Trendovi & Inspiracija

Trendovi & Inspiracija

Boja godine 2019 – koralno crvena!

Izborom boje godine, kompanija Pantone već 20 godina diktira dizajnerske trendove. Koralno crvena, odnosno boja živog korala, (Living coral 16 – 1546) je izuzetno kompleksna boja, istovremeno živopisna i blaga, energična i nežna. Ova boja savršeno ilustruje dinamičnost i kompleksnost savremenog doba, podjednako inspirisana prirodom i ekologijom, kao i digitalnim tehnologijama i društvenim mrežama. U dizajnu enterijera ova boja će sasvim sigurno naći primenu, ne samo u detaljima poput komadnog nameštaja i kućnih uređaja, nego i u obradi većih površina, poput zidova, podova, pa čak i plafona.

AUTENTIČNOST I PROFESIONALNI KVALITET ZA VAŠ DOM

Uz naše nove LVT kolekcije Starfloor Click 30 & 30 PLUS i Starfloor Click 55 & 55 PLUS  uređenje vašeg doma je mnogo jednostavnije nego što mislite. Dajte svom domu novi osvežavajući unutrašnji dizajn i čak uradite to sami zahvaljujući našem jednostavnom klik sistemu koji izuzetno olakšava ugradnju. Kolekcije Starfloor Click takođe su izuzetno trajne i lake za održavanje, tako da još duže možete uživati u novom stilu svog doma.

Trendovi uređenja enterijera za 2018. godinu

Bilo da u potpunosti renovirate vaš životni prostor, ili vam je želja da ga samo osvežite novim detaljima i bojama, neminovno je da će aktuelni trendovi imati uticaja na vaš izbor. U zavisnosti od vaših ličnih afiniteta i stila kome težite, u velikoj meri će odrediti prisutnost određenih trendova u vašem domu. Sada, kada smo uveliko zagazili u 2018. godinu, sa sigurnošću možemo reći koji su to aktuelni trendovi koji dominiraju u dizajnu enterijera. 
 

4 NAČINA NA KOJE PODOVI DOPRINOSE NAJBOLJEM KORISNIČKOM ISKUSTVU

Gosti u hotelima i restoranima vole lako i jednostavno iskustvo, mogućnost da se sami snađu u prostoru a da se pritom ne izgube i nemaju potrebu da pitaju za put. Izbor drugačijeg poda radi označavanja putanje kroz vašu prodavnicu ili restoran, kao što je na primer staza ili atraktivna kombinacija boja i oblika u podu, predstavlja idealan način da usmerite vaše goste i posetu vašoj prodavnici ili restoranu učinite prijatnim iskustvom.

Brendovi pre svega prodaju doživljaj. Robne kuće, prodavnice ili restorani za brendove predstavljaju sjajnu priliku da svoje kupce uključe u tu priču, a dizajn enterijera itekako može doprineti u tome.